Két keréken, országúton, országútival

Két keréken, országúton, országútival

Ciki...

2018. augusztus 10. - Le a spammerekkel

1. Tekerek át a Megyeri-hídon, legurulok a budai oldalon és látom, ott álldogál egy srác a bringáján, mint aki azon gondolkodik, hogy hányjon vagy elájuljon. Odagurulok, hogy megkérdezzem, nem kell-e segíteni. Mikor mellé értem, már majdnem megszólítottam, mikor odafordult hozzám, hogy miben segíthet... semmi gondja nem volt, csak a kormányra szerelt mobilján matatott igencsak elmélyülten. :D

2. Fejembe vettem, hogy megnézem a Rákospalotai körvasút sor elnevezésű utcát, járható-e országútival, utána meg irány a Városliget. A Szerencs (Újpesten Elem) utcai vasúti átjárón  át akartam megközelíteni. Gondosan kivártam, hogy minden autó, mindkét irányból átjusson a vasúton, akkor toltam át a biciklimet az út túloldalára. Kis híján egy biciklis alá sétáltam, mert őt nem vettem észre.  Ezerszer elnézést kérek, félreállok az útjából, felülök a bringára és hajrá, előre. Előttem egy gyanúsan ismerős biciklis. Na nem baj, majd megelőzöm... aham... csakhogy az út olyan szar, hogy outival ezen nem megyek gyorsan. Ergo maradtam a hölgy mögött úgy húsz méterrel... sajnos olyan hangos a bringám racsnija, hogy szerintem elég hamar az idegeire mehettem részben a puszta zajjal, részben azzal, hogy "követem".  Na mindegy... valahol az Erzsébet királyné útjánál sikerült normál tempóra kapcsolni és megelőzni. Az út végefelé ott egy bringabolt, eszembe jutott, hogy kesztyűt keresek, hátha... épp csak leállítom a bringám, befut a biciklis hölgy, akit kis híján fellöktem és hosszan "követtem". Ő is abba a boltba jött. :D (aztán hogy ő mindebből mit látott... nekem elég ciki volt)

3. A fenti után hazafelé, szintén Erzsébet királyné útján... útszűkület vagy csak egy parkoló teherautó, már nem tudom, csak valamiért lelassítottam, hogy elengedjek pár autót. Közben mögém ért egy biciklis. Indulok el szép lassan, hogy ő is el tudjon menni mellettem, de valami furcsa zajt hallok a hátsó kerék irányából... nézegetem a bringám, hogy már megint mi a lóizé van... erre megszólal a mögöttem jövő és valami olyat mond, hogy "Innen jön", aztán elgurult mellettem és tényleg... az ö biciklije adta ki azt az "izgalmas" hangot :D

4. Úgy tűnik vannak hiányosságaim KRESZ ismeret terén... az M3 bevezetőre tényleg fel lehet menni biciklivel, ha nem zavarnak a 80-nal menő autók?? Tiltó táblát, autóút táblát szintén nem találtam. Van valami tiltás, amihez nem kell tábla és érvényes ott?

A bejegyzés trackback címe:

https://ketkerekenoutival.blog.hu/api/trackback/id/tr2314174079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2018.11.22. 12:49:44

Hogy legyen itt is egy komment: pár napja kaptam választ az illetékes hivataltól vagy mitől... a 4. pontra. Elvben nem tilos a bringázás azon az úton, bár épeszű ember nem próbálkozik. Két helyen van tiltó tábla, azok csak azért, mert az onnan felhajtó biciklis nem lárhatja, néhány tíz méterrel odébb hová kerül. Magyarán tilos lenne, de sokba kerülnek a táblák, bíznak abban, hogy ennyire nem hülyék az emberek. De kaptam ígéretet, hogy ha elszaporodnak ott a kerékpárosok, akkor kirakják mindenhova a tiltó táblát. :)
süti beállítások módosítása