Két keréken, országúton, országútival

Két keréken, országúton, országútival

Ennyi volt... конец фильма

2019. január 24. - Le a spammerekkel

Sajnálom ezt a blogot, de itt befejeztem.

Az oka sajnos rajtam kívülálló ok: a blog.hu is Inda szolgáltatás, amit az indamail-be bejelentkezve tudok használni, ami a mai naptól... hát nem tartozik a megbízható szolgáltatások közé.

Ami történt: tavaly novemberben, egy kivétellel az összes levelem eltűnt a postafiókomból. Akkor egy ideig úgy tűnt, valaki feltörte az itthoni hálózatomat, de aztán minden furcsaságra sikerült korrekt magyarázatot találni, az egyetlen dolog amire nem találtam magyarázatot, az indamailes levelek eltűnése. Hetekig levelezgettem az inda supporttal, nem sok eredménnyel. O.K., hagytam a fenébe... Erre ma megint azt látom, hogy tegnapi utolsó belépésemkor volt vagy húsz e-mailem, most meg csak három, abból kettő a spam folderben.
Nincsenek illúzióim, hogy valaha is magyarázatot kapok rá, az első eset után azonnal jelszót változtattam, de van egy olyanom, hogy a jelszavamnak kevés köze volt a dologhoz. Vagy valaki bejár a postaládámba és ezzel szórakozik, vagy valami bugos, esetleg üzemeltetési problémák okozták a dolgot, nem tudhatom, de az biztos, hogy emiatt nem folytatom tovább a blogot indás platformon. Amit tudtam, lementettem, remélem, másik blog szolgáltatónál sikerül majd importálni...

Ja, apróság, de most az is feltűnt, hogy az utolsó 40 bejelentkezés listájából hiányzott néhány... na mindegy... szóval gúd báj inda, trollkodni még maradok, de a blognak itt vége.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ketkerekenoutival.blog.hu/api/trackback/id/tr3414586962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bankvezér 2021.09.02. 03:38:30

Neked üldözési mániád van. :)))

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2021.09.02. 04:34:16

@bankvezér: hát arról nemtehetek, hogy funkcionális analfabéta vagy.
süti beállítások módosítása