Két keréken, országúton, országútival

Két keréken, országúton, országútival

Miért is jó a sisak...

2018. augusztus 30. - Le a spammerekkel

Nem csak komolyabb eséseknél véd... Ma Kismaroson áttekerve, volt szerencsém közelebbi ismeretséget kötni egy útmenti korláttal. :D

https://www.google.com/maps/@47.822998,19.0002632,3a,75y,230.13h,55.85t/data=!3m6!1e1!3m4!1sAF1QipPjuJ8IEQDi_b-P2Q1mvpA-tJtZgl-h1pikdch1!2e10!7i7200!8i3600

Remélem, jó a link.
Szóval az történt, hogy szépen, lassan felmásztam a fenti helyen lévő hidacskára, majd a túloldalán fékezés nélkül kezdtem gurulni. Elég hamar rájöttem, hogy ebből gáz lesz, húztam a féket, de már késő volt, a kerék lecsúszott a betonról, a korlát mellé, ami végül megállította a biciklit is, meg engem is. Megálláskor egy jellegzetes, koppanó hang hallatszott, ahogy a sisakom és a korlát kontaktusba kerültek. Sisak nélkül minimum egy jókora dudorral a fejemen és törött szemüveggel lettem volna kénytelen továbbmenni, így csak az önérzetem sérült, meg a képen is látható bokortól az egyik ujjamon keletkezett egy kb. 2mm-es vágás :)

 Viszont annyit megjegyeznék, hogy a Bp-Szob úton ez talán a legrosszabb bringaút, amit csak találni lehet, legalábbis outival. Arról nem beszélve, hogy ivóvízhez úgy jutottam, hogy egy épp kertészkedő hölgytől kellett kérnem, mert működő kutat egy darabot sem találtam Vác és Nagymaros közt. :(

A kirándulás részletei itt: https://ketkerekenoutival.blog.hu/2018/08/31/nagymaros-visegradi_kirandulas

 

Sisak témára visszatérve: ha montival kirándul az ember, előfordulhat, hogy fás-bokros részeken kell átkelni és bizony a belógó ágak is tudnak kellemetlen karmolásokat okozni. A sisak ezektől is megvéd. Szerencsére látom, hogy egyre többen ismerik fel,  bizony kell az a sisak, nem csak divatból hordja aki hordja.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ketkerekenoutival.blog.hu/api/trackback/id/tr6914212779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása